Szerelmes vers

2014.11.28 13:17

S mikor eleresztettem a kezet, mert menni kellett, mintha a szivem s a lelkem is vele ment volna.
Elvitte mindenem! Mindenem...hisz nekem o a mindenem! A szivem, mely a vert hajtsa ereimben , az eletero, melytol lelegzem es letezem. O a Napom, mely beragyogja keseru letem, O a Holndam mely ezust fatylat teritve vilagomra egy mesevilagba repit... O az en gyonyorusegem, kinek szeme pillantasaert is sorvadok... szep szaja mikor mosolyra huzodik olvadok. Hangja megnyugtat engem, olelese feltolti ures lelkem es erzem, letezem! Csokja mely nekem olyan, mint a viz... Kell! Kell! Kell megtobb es tobb!!! Az olelese nekem az etel, mely nelkul meghalok ... a szeretete adja nekem a lelket ures bensombe... mintha ujjaszuletnek ujra es ujra, ha vele vagyok... Olyan jo erezni ,hogy szeret....